روزت مبارک

با سلام و عرض تبریک خدمت تمام معلم های خوب دنیا 

معلمهای مهربونی که زندگی و یادمون دادن  

عشق و محبت کردن به همدیگرو یاد دادن 

راست گفتن و صداقت و یادمون دادن 

خوب تصمیم گرفتن و خوب عمل کردن  یادمون دادن 

خوب احترام گذاشتن یادمون دادن. 

برای هر کسی این معلمها میتونه متفاوت باشه. 

منظور من مادرم نامزدم و تمام معلمهایی هستند که توی این ۱۵-۱۶ سال تحصیلم چیزای درست بهم یاد دادن. 

از اینجا دست تمام معلمهام استادام و تمام کسانی که توی این مسیر ۲۳ ساله زندگیم کمکم کردن میبوسم و امیدوارم هر جایی که هستند بهترین وضعیت روحی و اجتماعی و داشته باشند. 

تشکر میکنم از اولین معلمم خانم بلوچی که شروع زیبایی های مدرسه برام بود و واقعا همشون رو دوست دارم و الان قدر اون کتک خوردن های دوران تحصیل میدونم 

نمی دونم من رو یادش هست یا نه اما اگه الان بدونه اون بچه کوچیک شیطون حالا داره مهندسیشو میگیره چه حالی پیدا میکنه؟ 

امیدوارم خوشحال بشه و من تونسته باشم گوشه ای از اونهمه زحماتشو جبران کرده باشم. 

تشکر می کنم از اولین معلم زندگیم (مادرم) که راستی و درستی و بهم یاد داد و تشکر می کنم از همسرم که صداقت و عشق بهم یاد داد. 

و در نهایت تشکر می کنم از خدای مهربونم که تمام این معلمها رو تو مسیر زندگیم قرار داده و دعا می کنم که همیشه مراقبم باشه تا هیچکس از خودم ناراحت نکنم. 

دوستتون دارم تا زمانی که وجود دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
همدمت پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:17

سلام عزیزم. خوحالم به خاطر مطلبت.
خیلی قشنگ بود.
منم این روزو بهت تبریک می گمم چون تو بزرگترین معلم زندگیم بودی.
و خوشحالم که خدا این معلم رو برام انتخاب کرد.

مهسا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:44 http://deleasemooni.blogsky.com

سلام..وب قشنگی داری
به منم سر بزن...نظراتم بگو..خوحال میشم

آناکارنینا جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 http://www.anacarnina.blogsky.com/

روزشان مبارک ولی کاش عاشق نشدن هم یادمان میدادند.

سارا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 http://sara1369.blogsky.com/

salam khobi? ap kardam .behem sar bezan.nazar yadet nare[لبخند]

http://sara1369.blogsky.com/

عاطفه یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:39 http://www.atefh653.blogsky.com

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_".____."_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, ".__,"_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *",,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**"____________**"$$***,,
____,;"*___"_.*__________________*___ "*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ "**,,,,
با حال بووووود!!!! به منم سر بزن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد